Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2012 00:00 - На Галка
Автор: lorchyto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3522 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 21.09.2012 00:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  Изминаха 4 дълги, мъчителни месеца,

4 месеца в които теб те няма,
4 месеца в които твоята усмивка липсва на всички
4 месеца в които всичко е толкова различно без теб
4 месеца в които се случиха толкова неща, на които ти би си усмихнала
4 месеца … без теб!


image

Още ми е трудно да повярвам, сълзите не спират да падат от очите ми, сърцето е разбито на милиони парченца, живота сякаш е спрял. Затварям очи с надеждата, че когато ги отворя кошмара ще е свършил, но уви реалността ми удря поредния шамар и осъзнавам, че колкото и да ми е трудно, трябва да продължа напред!

В главата ми постоянно се блъскат хиляди въпроси – Защо? Защо точно ТИ? Защо? Мислите ми витаят непрестанно, какво би станало ако…..? Понякога се чувствам като сянка, около мен всички се усмихват, радват се и да това е тяхно право, но аз стоя гледам ги и си мисля „Ако Галя беше тук щеше да каже това или онова” … „Ако Галя беше тук щеше да направи това или онова”. Знам, че ти би искала винаги всички да са усмихнати и щастливи, да са винаги в добро настроение, знам защото ти винаги намираше начин да усмихнеш хората около теб, но когато теб те няма е толкова трудно!

Липсват ми моментите които преживяхме заедно,
липсват ми шумните рождени дни,
липсва ми когато нетърпеливо отваряше подаръците си
липсва ми когато се дразнеше, на загубата на някоя игра
липсват ми басовете с теб
липсва ми когато поливахме с вода хората, минаващи под терасата,
липсва ми да целим с орехи съседите,
липсват ми всички щуротии, които измисляхме по време на лагерите,
липсва ми дяволитото пламъче в очите ти, когато измислеше някой номер
липсва ми звънкият ти смях
липсва ми това да гледаме звездите и да мечтаем за бъдещето
липсва ми всеки един миг с теб!

Липсваш ми, Розовелке! Липсва ми манията, която имаше, към розовия цвят беше нещо незабравимо. Никога няма да забравя, как когато тръгвахме за някъде ти винаги казваше „Моят сак пак е пълен с розово, ама какво да направя харесва ми. Който не му харесва да не ме гледа”.

Знам, че живота от тук нататък ще е още по – сив, защото теб те няма! Но знам, че ще продължа да го живея, ще продължа колкото и да е трудно! Ще се постарая да сбъдна поне част от нещата за които мечтаехме. Ще запазвам всеки един красив миг дълбоко в душата си, ще го превръщам в дълготраен спомен, за да мога един ден да ти разкажа всичко. Когато нещо ми напомня за теб, ще се усмихвам и това ще ми дава кураж за напред. Ти винаги ще живееш в сърцето ми!

Знам някой ден ще получа отговор на хилядите си въпроси, ще мога отново да те прегърна и отново ще вършим щуротии! С нетърпение го чакам, искам да дойде колкото може по – бързо! Липсваш ми безкрайно!







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 16:01
БЛАГОДАРЯ ТИ, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
2. musicriver - ....
09.11.2012 11:05
Снощи го четох и така се натъжих....
Днес пак се върнах....
Вярвам, че тя е усетила написаното с толкова обич от теб, някъде там.... между световете, Глория....
Не мечтай за смърт..., а живей живота си с енергия и позитивизъм за двама, защото мисля си така ще помогнеш и на нея да лети по-свободна и по-високо....
Винаги притежаваме достатъчната сила да извървим смело и докрай пътя си в този свят и да продължим отвъд него в безкрайността!
Поздрави и горе главата!

Carrie Underwood - Don't Forget To Remember Me - > To you
http://youtu.be/lmAi_qJoPbU

river
цитирай
3. lorchyto - ...
09.11.2012 11:29
Благодаря за думите и за песента!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 415710
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031