Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2012 00:05 - Някога мечтаех да порасна!
Автор: lorchyto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3249 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 05.12.2012 10:11



Някога мечтаех да съм голяма,
да съм като мама.
Да съм като нея,
с коси от злато и очи като дълбоки езера.
Обличах дрехите й,
обувах обувките й,
прическа като нея си правех аз.
Пред огледалото с часове стоях,
понасях се във вихрени танци,
и представях си аз,
когато порасна принцеса ще бъда.
Света ми изглеждаше толкова красив,
необятен, дори вълшебен.
„О само да порасна” повтарях си аз
и гледах замечтана в огледалото!

Минаха дни, месеци, а може би години,
времето отнесе със себе си,
красотата от детските години.
Отнесе със себе си,
наивността на детските ми очи,
слънчевата ми усмивка,
щастливите безгрижни мигове.

Вместо тях ми донесе
грижите, отговорностите,
бръчките по челото.
Дните изпълнени с тревоги,
самотните нощи,
моментите на тъга,
донесе и сълзите в моите очи.
Донесе всичко това, но
отне най – ценното,
отне ми и детските мечти!

Вече не съм, щастливото малко момиче,
стоящо пред огледалото,
облечено с ролките на мама.
Днес съм момичето, което
се изправя сама пред трудностите във живота!
Отиде си детското в мен
отиде си, отиде си и
никога няма да се върне!

Някога мечтаех да порасна,
но днес мечтая за друго,
днес мечтая да съм пак дете.
Да гледам на света през детските очи,
да разсъждавам по детски,
„О, защо не мога времето да върна!”  


image

 




Тагове:   дете,   Мечтаех,   щастлива,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. airfan - аз не искам много, само до предуч...
05.12.2012 21:22
аз не искам много, само до предучилищна да се върна :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418336
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930