Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 22:32 - А бяхме просто деца
Автор: lorchyto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2307 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Бяхме деца, всичко беше просто игра.
Рисувахме с пръсти,
тичахме с вятъра,
бягахме боси по асвалта.
Пръскахме се с вода,
смеехме се до припадък.
Ловяхме светулки,
наименувахме звездите,
събирахме буболечки в буркани.
Правехме си къщи от одеала,
прекарвахме времето си заедно.
Държеше ръката ми, когато се страхувах,
помагаше ми, когато не се справях сама.
Смееше се на глупостите ми,
подиграваше ми се,
на мустаците от лютеница.
Споделяхме всички весели моменти.

image

Бяхме просто деца....
Времето отмина
и всичко се промени.
Живота имаше своите планове за нас,
постепено ни отдалечи,
а накрая и пътищата раздели.
Поднесе ни изненади,
кои приятни, кои не толкова,
Унесе ни в грижи и тревоги,
ежендневието ни се превърна,
в отегчително, скучно и сиво.
Други сме с теб сега,
сериозни, скучни, порастнали.
Няма ги онези смахнати хлапета,
няма ги онези усмихнати хлапета.
Няма ги ... останаха някъде там,
някъде по пътя.

Понякога ми липсват тези моменти,
и тогава искам да върна времето
и пак да бъдем деца,
пак да бъдем безгрижни,
пак живота да бъде игра...

image





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 415706
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031