Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2014 14:09 - Аз камъни събирам
Автор: lorchyto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1818 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 25.06.2014 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не знам как да го нарека, може би манталитет,  може би традиция, а може би задължение, а може... по друг начин да се нарича.
Но факт е, че хората обичат да хвърлят камъни.
И не нямам предвид буквалното мятане на късове скали, имам предивид онези камъни, които ежедневно се хвърлят по другите подобни на нас.

image 

Аз камъни не хвърлям, дори си ги събирам,
все някога ще ми потрябват.
Живота кръговрат е и днес добре съм,
но утре може да не е така.
Когато някой ме нападне ще му се усмихна,
и просто ще си продължа,
знам за него друг ще се погрижи,
да отвръщам, не е мой дълга.
Не отмъщавам, не помня аз злини,
камъните си събирам тихо, кротко,
без ропот, без стон, дори.
Знам мишена съм удобна,
глава не скланям, виря я високо,
думи не пестя, щом несправеливост аз усетя.
Когато давам, не го правя тихо,
на всички тях показвам,
че сърце, в гърдите имам,
а не стомана.
Мнението си отстоявам,
критиките си не пестя.
И да ръцете ми са изранени,
коленете с белези по тях,
но не от падане и ровене в земята,
а от полети в небето.
Колко камъни към мен са излетели,
колко много късове скала,
и то все от грешници, такива като мене
но събирам си ги аз,
всички до един си пазя.
Някой ден с тях ще дигна стълба до небето
и там ще различно,
ще срещна нови светове,
а тези долу ще оставя.
Нека хвърлят камъни по мене,
аз тихо, кротко ги събирам.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418203
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930