Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 23:27 - Пустиня или Рай
Автор: lorchyto Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 908 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.06.2011 01:12


Не разбирам, защо бягаш и оставаш пустиня помежду ни, а после отново идваш към мен като стихия, запълваш празнината и изтриваш спомена горчив. Понякога се чудя, виновна ли съм или без вина с поглед студен пронизваш ме ти, а после тихо кротко се връщаш и запалваш отново сърцето ми с думи омайни.  Рисуваш пъстри картини пред очите ми, а после в миг осъзнавам – отново съм сама, а ти си толкова далеч.

Протегна ли ръка към теб, не успявам да те достигна. Някъде там помежду ни, нещо ми пречи, нещо ме спира, да стигна до теб, да те върна обратно, нещо не позволява думите ми да стигнат до теб, нещо ти пречи да чуеш моят вик. „Не си отивай, недей” – крещи отново сърцето след теб. Без теб живота няма смисъл, без теб всичко е пусто, празно, света е облят от мрак. Върни се отново тук, стопли сърцето ми както можеш само ти, премахни преградата между нас, върни се!

Стоиш отстрани и наблюдаваш, следиш всяка моя крачка, преструваш се, че всичко е наред, че си добре, че си щастлив, а в очите ти друго личи. Стоиш все така безмълвен и сякаш чакаш да реша, да реша нещо отдавна вече решено. Не разбираш ли?? Моя свят е нищо ако теб те няма там, моят свят е празен, без теб. Защо продължаваш да се заблуждаваш, че давам усмивката си на друг, защо продължаваш да си несигурен, в това какво виждаш, защо си мислиш, че друг притежава част от мен.Спри да се съмняваш, спри да се чудиш, ела, ела и забрави всичко това, ела и премахни студенината помежду ни, ела! Не виждаш ли Ти и само Ти си това което ми липсва, ела аз чакам само теб.







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418179
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930