Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2010 16:45 - Най - Голямата ти грешка
Автор: lorchyto Категория: Поезия   
Прочетен: 803 Коментари: 1 Гласове:
4



Да видя искрите в очите ти – Това стопля душата ми

Да те прегърна и да усетя ритъма на сърцето ти – Това ми трябва за да знам, че съм на правилното място

Да срещна погледа си с твоя и да усетя тръпката от това – Това разпалва огън в мен

Да уловя нервните потрепвания на гласа ти, докато ми говориш – Това е миг незаменим

Да съм причината за неспокойствието ти, когато съм наблизо – Това поражда усмивка в мен

Да почувствам, как не искаш да ме пуснеш – Това ми е необходимо, за да се върна

Да те слушам как говариш за мен, когато съм там – Това ме прави специална

Да държиш ръката ми и твоята да трепери – Тогава съм сигурна, че не сънувам

Да се опитваш да скриеш какво чувстваш и да не успяваш – Тогава се питам „Защо?”

Да се мъчиш да си студен към мен и да не можеш – Тогава не те разбирам

Да ме разпитваш от интерес за приятелите ми и да личи, че ревнуваш от тях – Тогава се питам не разбираш ли, единствения който виждам си ти.

Да си мислиш, че не виждам и не разбирам всичко това – Трябва да съм сляпа, за да не видя всичко това.

И въпреки всичко да си мислиш, че не ми пука – Това би била най – голямата ти грешка. 

image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Наистина сигурно си специална за ...
30.12.2010 22:15
Наистина сигурно си специална за него, Бъди все такава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418664
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930