Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2020 11:02 - АПРИЛСКИ СЪН
Автор: dimganev Категория: Поезия   
Прочетен: 1586 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 02.04.2020 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЧЕСТИТ ПЪРВИ АПРИЛ!

АПРИЛСКИ СЪН

Разбужда ме камбанен звън, подрипвам от леглото
и от прозореца навън поглеждам през стъклото:
Не карантина – людска гмеж по улиците родни
без маски се разхожда веч народът ни свободно
 
Във парка множество деца и майки със колички
вред щъкат пенсии пеша  и чуруликат птички.
От стадиона кански рев – играе Левски с Барса!
Олимпиада почва днес – не в Токио а в Банско.
 
Корона-вируси „пане” сервират в ресторанта
във био ферми – за мезе, отглеждаме мутанта.
Китайците край тях клечат и нюхат за секрета –
Отвред ще ни залеят пак със вируси-ментета!
 
Изобретатели от БАН лекарства сътворяват
Щом дойде вирусова сган – веднага я улавят!

От СЗО – поръчки бол за нови препарати,
в света сме първи по експорт, отвсякъде признати!
 
Във болници със пет звезди цериме пациенти
От Щатите ни молят пак за прием на студенти
Европа пита за съвет как кризата да смачка
На Бойко пост предлагат днес за ЕК-председател
 
***
Но хлопва се зад мен врата, поглеждам аз пред рамо
Облечени във белота към мен пристъпват двама
Е, хайде вече ти е ред – ми казват с глас гальовен
Изпратиха за теб хабер при шефа да те водим
 
И ме подхващат под ръка, нагоре ме повеждат…
Защо ли са отзад с крилца – на ангели изглеждат?!
Изправят ме пред старец блед – намръщен и достоен
За миг оглежда ме отвред и виква с глас гръмовен:
 
Защо го водите тогоз!?  Къде да ги побирам!
Препълниха се рай и ад – Системата блокира!
Ни в автоматите елей… Катранът – и той свършва!...
Доставки няма от Китай и всичко се обърква!
 
Ха, връщайте го долу пак – да чака там реда си,
че тука стана жив батак!  Драскачи веч не търсим!
Нам нужен е IT- продукт и всичко да разчистим!
От днес налагам избор друг – търсете програмисти!
 
***
И пак събуждам се самин със маска на лицето
и в шемет питам се: Дали съм още на небето?
Забучват ми игла отзад и целият съм скапан
но чувам докторския глас: „Тоз май прескочи трапа!”

С :))) Д.Г.

 



Тагове:   април,   вирус,


Гласувай:
7



1. erato7 - Аплодисменти, Мите!
01.04.2020 11:25
Аплодисменти, Мите!
цитирай
2. krumbelosvet - Не разбирам от поезия,
03.05.2020 18:37
но ми хареса.
Подздравления!!!
цитирай
3. morskipesni - получило се е!
17.08.2020 14:17
поздрави!
цитирай
4. zemela - Браво!
21.09.2021 19:16
Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimganev
Категория: Поезия
Прочетен: 316008
Постинги: 166
Коментари: 210
Гласове: 1074
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031