Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 00:24 - Просто приятел...или...
Автор: lorchyto Категория: Тя и той   
Прочетен: 1661 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 19.02.2011 00:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Срещнах те, когато най – малко очаквах

Запознах се с теб, случайно

Първо гладах те скептично,

А после постепено в теб открих съкровище.

Отричах пред другите,

Отричах пред себе си дори.
„Той не значи нищо особено -
той е просто приятел”

Всички ми се усмихваха иронично,
невяращо.
И Сега виждам прави са били:

Ти беше до мен тогава, когато другите си тръгваха

Беше там безмълвно държеше ръката ми,

Търпеливо чакаше да забравя миналото.

Нежно галеше косите ми

И тихо шептеше думи който никога няма да забравя.

Думи който ми дадоха сили да повярвам,

Да повярвам в теб и в крастотата на новия ден.

Ти беше този който ме прегърна,

Който ми показа, че света е красив и цветен.

Ти ми даде смисъл да продължа напред.

А аз продължавах да споря със себе си,

Продължавах да се самозалъгвам,

„той е моят най – добър приятел”,

Но колкото повече го повтарях,

Толкова повече увереността ми се изпаряваше.

Да, аз бях виждала, онзи блясък в очите ти,

Когато ме гледаш, онази усмивка, когато ме видиш отново,

Онази прегръдка, с която ме посрещаш всеки път.

Но до сега ми се виждаха толкова обикновени,

И дори незначителни.

Сега те виждам с други очи.

Виждам нещата такива каквито са и

Съм наистина щастлива, че те имам в живота си.

Искам да ти благодаря и за търпението,

За всичко останало което направи за мен.

И има само един истински начин

да ти благодаря, един начин да ти покажа

колко много значиш за мен.

Благодаря ти ... Обичам те!  

 image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anivals - Човек вижда по различен начин през ...
19.02.2011 10:17
Човек вижда по различен начин през очите на любовта :) Много хубаво написано и вярно!
цитирай
2. priqtel12 - Приятелството, прераснало в любов, е безценно.
06.04.2011 11:09
Бъди винаги обичана!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lorchyto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 418806
Постинги: 157
Коментари: 159
Гласове: 780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930